Wat is vereist?

  • Bachelor diploma
  • Minimaal 5 jaar commerciële werkervaring
  • Kennis van de recreatie-, golf-, voetbal- en graszodenmarkt
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Franse en Engelse taal. Kennis van Duits is een pré.
  • Conceptueel en strategisch kunnen denken en goed kunnen onderhandelen
  • Doelgericht, analytisch en communicatief sterk

Wat krijg je?

  • Markt competitief salaris (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 40-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen + 12 ADV-dagen (op basis van een fulltime dienstverband)
  • 6% eindejaarsgratificatie en 8% vakantietoeslag
  • Mogelijkheid tot volgen van opleidingen
  • Leaseauto en goede pensioenregeling

Wat doe je?

Afspraken met klanten

Intern overleg

Vervolgafspraken klanten coördineren

Administratie

Interesse?

, , vertelt je alles wat je wil weten.

Interesse?

, , vertelt je alles wat je wil weten.

Vacature

” Als je het leuk vindt om met veel verschillende mensen te werken, en je het uitdagend vindt om klantrelaties op te bouwen, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

“Op een leuke dag bezoek je een belangrijke klant en presenteer je een nieuw product. Je hebt dit product uitgedacht samen met collega’s. Dit product gaat jouw klant helpen om een nog betere toeleverancier te worden voor zijn eigen klanten.”

Voorbeeld uit de praktijk

“Een van de grote groene winkelketens heeft groeiambitie en wil zich duidelijker gaan onderscheiden in de markt. Hoe ga je te werk?”

Wat doe je?
" Uit de eerdere contacten met de klant lijkt het er sterk op dat actief meedenken over deze groeiambities, waarschijnlijk gaat resulteren in extra omzet. Je neemt het initiatief en organiseert een brainstorm met je directe collega's op kantoor. Samen ontwikkel je een origineel concept waarmee de klant zich echt kan onderscheiden in de markt. Je koppelt hierbij op een slimme manier wat goed is voor de klant, aan wat goed is voor DLF. Vervolgens presenteer je het concept op een duidelijke en tot de verbeelding sprekende manier. De klant is enthousiast en je krijgt de opdracht! Dit succes vier je uiteraard samen met je collega’s.‎ "

Groeipad

Bij DLF word je aangemoedigd om te investeren in jezelf. Daarom zijn er diverse trainingen en opleidingen beschikbaar om jouw ontwikkeling te stimuleren. Je groeipad binnen DLF staat niet vast maar er zijn altijd mogelijkheden bespreekbaar voor een volgende stap. Zorg ervoor dat je er klaar voor bent.

Werken bij DLF Group

DLF Group is wereldleider in de ontwikkeling en verkoop van hoogwaardige gras-, klaver- en luzernezaden voor de agrarische en (professionele) gazonmarkt. Door nieuwe rassen en producten continu te ontwikkelen met een sterke focus op kwaliteit en betrouwbaarheid, biedt DLF Group aantoonbare waarde aan de business van hun klanten en andere relaties.


Gevestigd in Kapelle

Actief in meer dan 20 landen

30% / 70%

90 werknemers in Nederland

Wereldwijd meer dan 2000 werknemers

Gem. leeftijd 49 jaar

Collega’s

Interessante baan?

Hier ga jij werken



  


 
Solliciteer!